zwemmen in suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van laura heinhuis - WaarBenJij.nu zwemmen in suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van laura heinhuis - WaarBenJij.nu

zwemmen in suriname

Blijf op de hoogte en volg laura

30 Augustus 2013 | Suriname, Paramaribo

gister middag zijn we naar naar het zwembad geweest (eindelijk!!!)(zat al een paar dagen in de planning). al het water in Suriname is koud je doucht koud, je wast koud af en dan hoop je op een verkoelende duik is het water warm! echt heel warm :/ wel lekker gezwommen na eerst nog verdwaalt te zijn natuurlijk want daar zijn we heel goed in:). toen het begon te schemeren besloten we maar om weer naar huis te gaan. toen hebben we de overgebleven gekookte aardappelen gebakken toen nog ff spelletje chippie en naar bed

vanochtend hebben we lucky (onze straathond) gevoerd ellen heeft een broodje voor hem (haar) in 4 stukjes gesneden en verschillend belegd om te kijken we hadden een broodje roerei, broodje kaas, broodje pindakaas en broodje leverworst *foto.
toen kwam de wat vind lucky het lekkerst test door de broodjes een stukjes wat ver uit elkaar te leggen en te kijken wat ze het eerst at :) *foto. broodje roerei was favoriet daarna kaas en toen leverworst voor het broodje pindakaas haalde ze der neus op. dat mocht ellen weer meenemen.
nu komt er onweer aan je hoort het al in de verte de wind begint ook aan te halen. ow wacht het is net begonnen! wow wat een regenbui en keiharde wind net met rianne maar even rondjes rond het huis gaan want als het regent moet dat gewoon :) *foto
ga ook even kijken of ik een filmpje van de regen kan uploaden

• 01 September 2013 - 18:04

Lucy Van Luit:

Nou , nou dames
    Lucky is dus behoorlijk lucky met jullie en Laura wat denk je,
    straks nog een zwerfhond erbij op de Meenteweg? Je vader zal er
    toch nog blijer mee zijn dan een surinaamse schoonzoon met rastahaar
    [ dat lijkt ons dan wel weer erg leuk ] dus je kan dat volgens mij wel proberen.
    Verder begrijp ik dat je in Suriname lekker een warm bad neemt in een
    zwembad en als het flink regent je daar voor de deur een spontaan zwembad krijgt!
    Rare jongens, die Surinamers.
    Toch maar veel plezier en morgen succes met je eerste dag op je stage.
    Groetjes, buus Luus.

• 01 September 2013 - 21:31

Egbert Joosten:

Volgens ons is een stage in Suriname best vol te houden. Wordt er eigenlijk nog gewerkt? Hier komen we langzaam in volksfeeststemming; dank zij de familie Heinhuis, die er bijna een volle zaterdag aan heeft besteed staat de boog van de Boskampsbrugweg fier overeind. We wensen jullie nog veel mooie dagen. Groeten uit het langzaam naar de herfst kruipend Havelte van oma en opa.

• 03 September 2013 - 19:52

Jerka:

Dag meiden!

Leuk dat we zo jullie verhalen kunnen lezen: heel goed idee deze blog!
    Morgen wordt het in Havelte nog even bloed heet: hangmat weer. Ben al een boek aan het uitzoeken.

Veel plezier en vooral doorgaan met schrijven!

Groetjes, Jerka

• 06 September 2013 - 21:15

Willem En Irene:

Hallo meiden,
    Dankzij pa Heinhuis hebben we ook de weg gevonden om jullie te volgen We hopen dat jullie veel plezier hebben en er een boel van opsteken. Geniet ervan de hartelijke groetjes vanuit het zonovergoten Vledderveen

Willem en Irene en een knuffel van Florus