Week 2 en Je suis d'un arbre tombé - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van laura heinhuis - WaarBenJij.nu Week 2 en Je suis d'un arbre tombé - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van laura heinhuis - WaarBenJij.nu

Week 2 en Je suis d'un arbre tombé

Blijf op de hoogte en volg laura

17 Maart 2017 | Frankrijk, Montpellier

Bonjour,
Week 2 heb ik opzicht niet zoveel gedaan gewoon de franse lessen, ik ben ook de intensieve lessen gaan volgen dus nu heb ik ook op dinsdag,woensdag en donderdag middag les. (ik dacht alle beetjes helpen ;p ) waardoor ik nog meer tijd in de franse lessen besteed. Woensdag heb ik wel Heerlijke (en pittige) Taco's gehad met een hele groep mede-taal-studenten, Omnomnom. Maar er gebeurde niet zoveel tot donderdag… Na onze middaglessen ben ik met de groep wat gaan drinken in het park. Tijdens onze tijd daar heb ik het geweldige idee gehad in een boom te klimmen :D waar ik vervolgens uit ben gedonderd (minder handig). Op dat moment dacht ik zo’n 1,5 of 2 meter gevallen te zijn, vandaag even wezen kijken ik kan er gerust 2,5 a 3 van maken. Gezien ik best wel pijn had toch maar „even” naar het ziekenhuis geweest. Hier heb ik zo’n 2 uur mogen verblijven (goed voor je Frans want niemand sprak engels :( ) In deze tijd zijn er röntgenfoto’s gemaakt van mijn heupen en is er gebleken dat er (gelukkig) niets gebroken is. ik heb voor die avond pijnstillers gekregen en kon vanochtend met mijn recept naar de apotheek voor wat extra tabletjes. Vandaag mooi strompelend m’n dag doorgebracht maar, ik ben nog heel en dus gelukkig ;) de Franse lessen bevallen nog steeds en ik leer zowaar! Zondag gaan we naar het strand ik zal er daarna ergens wel weer een verhaaltje op zetten.
Still having a great time in Montpellier :D

A tout a l’heur

  • 17 Maart 2017 - 22:54

    Thessa:

    Jij valt nooit uit bomen... expres uit de boom vallen is wel beetje overdreven hoor

  • 17 Maart 2017 - 22:54

    Thessa:

    Jij valt nooit uit bomen... expres uit de boom vallen is wel beetje overdreven hoor

  • 17 Maart 2017 - 22:54

    Thessa:

    Jij valt nooit uit bomen... expres uit de boom vallen is wel beetje overdreven hoor

  • 19 Maart 2017 - 10:28

    Rianne:

    Lau toch! Gelukkig nog heel, was het een leuke excursie in het ziekenhuis?

  • 23 Maart 2017 - 10:15

    Egbert Joosten:

    Bonjour Laura. Tu es en bonne condition maintenant? Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

Now in Montpellier

Actief sinds 28 Feb. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 105409

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 01 April 2017

Taalreis naar Montpellier

25 Augustus 2013 - 27 December 2013

Suriname

Landen bezocht: